2008-10-18

Tee-hee

Laupäevase ülbamise korras teatan uhkelt, et mul on nüüd veidi üle nädala puhkust. Kui Sterling vahepeal koos Islandiga põhja ei lähe, siis siirdume esmaspäeval Barcelonasse, kus mul on kavatsus nädal aega järjest Gaudi maju pildistada ja mere ääres tapast süüa ja kohalikku veini tinistada. Jah, hoolimata praktilistest kogemustest eelmisel aastal Malagas loodan ja usun siiani, et Hispaania köögil on pakkuda midagi enamat kui praetud munad kartulitega.
David on muidugi strateegiliselt just nimelt nüüd tatitõppe jäänud ja ma poleks üldse üllatunud, kui minuga esmaspäeva hommikul sama juhtuks; reeglina juhtub kohutav tatitõbi minuga hetkeliselt, kui ma Tallinna lennujaamas lennukist maha astun (ja kaob niipea, kui ma Kopenhaageni suunal end jälle sisse checkin). Barcas pidi muidu 20-22 kraadi olema, mis ei kõla üldse halvasti.

Kommentaare ei ole: