2009-02-02

Kus on, sinna tuleb juurde

Ma ise ka ei usu, et ma seda ütlen, aga tunnen tekkimas kolmekümnenda eluaasta paanikat. Kõik need kuramuse ameerika järgmised tippmodellid on minust nooremad, ma ütlen!
Siis on muidugi ohtralt tarkussõnu nahkköites sellest, kuidas naisterahvastel küpsemas vanuses elu alles algab, lihalikud, khm, rõemud aina lihalikumad tunduvad (millest ma küll kunagi täpselt aru ei ole saanud, arvestades, et statistika kohaselt vastassugupoolele pidada vastupidised tendentsid kohalduma, aga see selleks) ja tütarlapsest sirgub lõpuks Naene. No mu mentaalne vanus on nagunii viiekümne viie ringis ja teismeliseiga tagasi ma jumala eest ei tahaks, ma näen praegu ikke tunduvalt kobedam välja.
Loodetavasti läheb see selleks ajaks üle, kui ma tõega kolmkümmend saan.

2 kommentaari:

hedi ütles ...

Mis sind, vaesekest, nuid nii aekisti endast välja viis?

Anonüümne ütles ...

Tead, ära hakka jälle peale, jälle on veebruari algus ja mina ei suuda ühekohalisi numbreid meelde jätta! Õieti eristada numbreid 4; 6: ja 7 üksteisest. Aga käesolev hoiatus on sust igal juhul väga armas!
Õnnitlustega,
Anneli