2007-09-29

...ja ööd on meil mustad

Töönädala kaks viimast päeva veetsin kolleegidega Korsøris, mille tulemusena on mul tõsine taani keele üledoos. Ma enne olin arvamusel, et ma saan suuremast osast blääbimisest nagu aru, aga nüüd lülitab mu aju end lihtsalt sujuvalt tühikäigule, kui mu ümber kohalik sotsialiseerumine toimub.
Helgema poole pealt sain ma näiteks teada, et mu bossi tüdruksõbra perekonnanimi on Käibemaksusson (otsetõlge taani keelest siis muidugi). Ausalt, sobivamat nime on mul raske ette kujutada.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Hello, Neat post. There is a problem along with your site in internet explorer, may test this?
IE nonetheless is the marketplace chief and a good element of other people will
leave out your great writing because of this
problem.

Look at my web site: dooney and bourke handbags ()