2008-05-13

Lammas all paremas nurgas

Niisiis, suvi Taanimaal on selleks korraks ilmselt läbi nüüd. Oli ilus, aga otsa sai.
Täna ostsin ära lennukipiletid, nii et 19.-28. juuni viibime taas kord Eestimaal ja ettepanekud on teretulnud.
Taani maksuministeerium avaldas täna pressiteate, kus öeldi, et bensiinihinna tõusuga riigi käibemaksutulu ei suurene, sest inimesed ostavad bensiini võrra muud nodi vähem. Rullnokkade ministeerium, tundub... ega seda varianti muidugi ei ole, et bensiini vähem osta. Näiteks.
Avastasin õudusega, et eesti keel hakkab meelest ära minema. Kohtusin eesti kliendiga ja sain aru, et pagan, mul tegelikult on inglise keeles lihtsam rääkida. Käibeväljendid jne. Rääkimata sellest, et ma oma ema kõnetan inglise keeles, kui mulle järsku mingi mõte tuleb. Einoh, hea, et vähemalt passiivne keeleoskus on olemas, ei pea häbenema, kui paeluss pea välja pistab ja ütleb, et saia tahab. Ma olen eluaeg vaadanud põlgusega neid kirjutisi, kus ingliskeelne lausestruktuur lausest välja kargab ja sind tagumikust hammustab hetkel, mil sa seda kõige vähem ootad, aga kardetavasti liitun ka ma ise lähemas tulevikus nende ridadega. Kui ma seda juba mitte teinud ei ole, praktikat on vähevõitu.
Üldiselt olen ma nigelas tujus, nii et hence ka see sihitu irisemine.
Ussidest rääkides muidu: sõitsime viikendil mööda Helsingøri viivat jalgrattarada, mis läheb läbi sellise mõnusa lehtmetsa; et tee kohale kaarduvad pähklipuud ja igati poeetiline. Ja järsku kukub mulle puu otsast noor nastik (hiljem profülaktilistel põhjustel Rudolfiks nimetatud) ratta ette. Nagu teada, madude ootamatu juuresolek päästab reeglina silmapilkselt valla minus peituva hüsteerilise idioodi, kes edulisematel hetkedel on ratsionaalsema alter ego poolt õnneks suutropitud ja radiaatori külge aheldatud. Metsa ma ilmselt niipea uuesti ei lähe.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Rudolf tahtis lihtsalt tuttavaks saada :)

Cat Power ütles ...

Mhmh, lehvitas puu otsast ja selle käigus kukkus kogemata alla :D

Anonüümne ütles ...

Kas ma palun tohtisin lambapildi omale desktopile panna, kas jah? Nupsuke on seal all nii nunnu! Ja ühtlasi tekitab see vaade pöörase himu värsks ristikus püherdada (aga seda saab alles ei tea millal, sest enne tuleb minna sinna, ei tea kuhu, ja tuua sealt seda, ei tea mida!)

Anonüümne ütles ...

ei ole lihtne lehvitada, kui käsi pole... :)

Cat Power ütles ...

Desktopile: well, tehniliselt on tegu Davidi kopiraidiga, aga ma ei usu, et tal midagi selle vastu on :)
Nupsuke seal all on nunnu jah. Meil on lisaks seeria ka märksa isasematest nupsukestest, kes teadagi kus üksteisega teadagi mida üritavad teha...