2008-05-25

Mahe pohmakane pühapäev

Vaatasin Ameerika Järgmist Toppmodelli ja mõtlesin, et miks pagana pärast kõik need tiinekad, kes oma sõrmeküüned ja juuksed mustaks värvivad ja kõigisse kehaosadesse vähemalt ühe augu teevad, armastavad oksendamiseni jaurata teemal, kui Teistsugused nad on. Et "ma-tahan-modelliks-saada-et näidata-et-ka-Teistsugustel-on-võimalus". Esiteks ei saa ma juba sellest aru, et kuidas saab keegi olla nii kohutavalt Teistsugune, kui ta käitub, mõtleb, räägib ja näeb välja täpipealt nagu viis miljonit samasugust arengujärgus teismelist. Teiseks käib sellega alati kaasas mingis vormis kaeblev alatoon, mis justkui viitaks sellele, et lapsele kogu aeg viltu vaadatakse ja liiga tehakse - aga miks nad siis oma küüsi ära ei puhasta ja seda pealuudega rätikut kaelast ära ei võta?
Helistasin reedel Taani maksuametisse, et paluda kliendile teatavaid dokumente saata. Sattusin aga maksuametniku otsa, kes kõigepealt hakkas esitama isiklikke küsimusi á la kaua tütarlaps Taanis on olnud ja kuidas see lilleke siia ära eksis, siis aga hakkas juba üsna otse keelt kõrva ajama, et kuidas mul on absoluutselt kõige kaunim hääl, mida ta kunagi kuulnud on ja et kui mul vajadus on isikliku konsultandi järgi maksuametis, siis ta seisab joondu ja valvel ja ootab mu kõnet. Kui jumalikult professionaalne suhtumine, tõepoolest. Mõtlesin, et tegu on ilmselt mu võluva aktsendiga, aga siis noormees tutvustas end Emilina Liibanonist. Mulle sai kohe selgeks, milles kühvel. Ilmselt teen ma küll paljudele selle põhjendamatu üldistusega liiga, aga tõesti, ma pole üheski teises rahvusgrupis nii suurt hulka nii kõrge kiimalisuskoefitsiendiga mehi täheldanud, kui Lähis-Ida päritolu meeste hulgas.
Täna on aga vaikne, rauge ja kergelt pohmas pühapäev ja pliidi peal podiseb bolognese, mille tegemine on keskmiselt neljatunnine projekt. Tulemus on reeglina ajakulu väärt, kui ma ainult juba praegu nii näljane ei oleks (või siis viitsiks näiteks poodi leiva järele minna).

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Appi, ma juhtusin just sellisele leheküljele (ärge ehmatage, leht on tehtud vanapaberist): http://www.otseelust.com/
Vat see on kvaliteetne meelelahutus, sihtrühma huumorisoonega peaks hästi klappima!

Cat Power ütles ...

teame ja loeme :)
on kvaliteetne meelelahutus tõesti.
sama sihtrühma esindajatele peaks ka overheardinnewyork.com ja overheardintheoffice.com hästi sobima.

Anonüümne ütles ...

No ma ei saa aru, kui te kõik seda juba teate, miks keegi mulle pole kunagi linki saatnud? Miks mina pean selle mingist kalameeste foorumist üles korjama, ah?!

Anonüümne ütles ...

Olulisem küsimus veel - miks sa kalameeste foorumis käid;)