2011-05-05

Ultimate multitask

Kuidas samaaegselt luua rahulikku ja uinutavat atmosfääri väsinud beebile, kellel niigi magamisega Probleemid, ja taltsutada hüperaktiivset kassi, kes mainitud beebi hälli mitmel kreatiivsel moel mõrvata püüab, on mu jaoks siiani veel mõistatus.

3 kommentaari:

Andres K ütles ...

See võib viia küll ainult hukuni, ehk siis perekooli foorumite kommenteerimiseni, a no eks ma võtan selle riski.

Kassitõrjeks on kaks vahendit - kahepoolne teip ja/või mandariinikoored.

Lapse jaoks on käpikud ja
Ema jaoks on vein, Jaapani moodi: http://www.youtube.com/watch?v=G-s-Bc0DpWo

Cat Power ütles ...

On näha, et sa ei tunne mu kassi. Ma nendest mandariinikoortest saan veel kuidagi aru, aga mis pagan ma selle teibiga teen? Teibin kassi radika külge kinni we?

AK ütles ...

Ei, paned teibi sinna, kuhu sa kassi sudima ei taha. Kui ta on selle teibi külge korra kinni jäänud, siis ta teistkorda seda kohta ei puudu. Mõni vajab natuke rohkem kordusi, enne kui kohale jõuab.

Mõne kassi puhul aitab foolium kah, a mõne puhul mitte.