2011-06-24

Asjad minu kotis

Olen märganud, et mida vanemaks laps saab, seda huvitavamaks ja mitmekesisemaks läheb mu käekoti sisu. Toon siinkohal mõned näited asjadest, mida ma varasemalt uneski ei oleks oluliseks pidanud, aga mis nüüd olulise koha hõivavad mu kaubaveokapatsiteedis:
1. Lutid, vähemalt kaks tükki, üks hõlpsalt kättesaadavas kohas, teine juhuks, kui esimene kuhugi ära kaob.
2. Kaks marlilappi igasuguste jamade ärapühkimiseks (kuigi praeguseks jätavad nt. konstantsed gülbiplekid* mu paremal õlal mind juba täiesti jahedaks).
3. Vähemalt viis pesupulka (eelnimetatud marlilappide vankri külge kinnitamiseks päikesepaistelise ilmaga või kui subjekt soovitatavalt vankris veidi tukkuma peaks).
4. Vähemalt üks mänguasi, mida vankri külge riputada, kui subjekt vankris siiski üles ärkama peaks.
5. Mähkmeid 2-3 tükki (olenevalt päevast teinekord ka rohkem).
6. Tagavarasärk, -jakk ja -püksid subjektile, kui juhtub jamasid, mida marlilappide abil edukalt likvideerida ei anna.
7. Pakk niiskeid salvrätikuid (kah, khm, jamade likvideerimiseks).
8. Paar kilekotti (jamade n.-ö. jääkproduktide likvideerimiseks).
9. Suur sall (võimalike muude probleemide lahendamiseks, nt. kui subjektil avalikus kohas järsku hirmus nälg tuleb, nii et subjektil ega tema emal muidu olla enam ei anna, või kui päike vankrisse sisse paistab ja nr. 2 juba igasuguste jamadega kaetud on, või kui subjektil külm peaks hakkama).
Pole siis ime, et ma välja minnes ennast enamiku ajast täieliku koormahobusena tunnen. Sellest, kui suisa mitmeks päevaks ja autoga on minek, ma üldse ei hakka rääkimagi.

* "Gylp" tähistab taani keeles seda varieeruva seedituseastmega piimaläga, mida paljud endast lugupidavad beebid armastavad suust välja ajada. Ei hakka üldistusi tegema, aga E-l on küll täiesti suurepärane ajastus, s.t. et hoolikalt suunatud gülbivoog tabab sind garanteeritult just siis, kui sa oled endale puhtad riided selga pannud ja unustanud nr. 2 õla peale kinnitada. Igal juhul on tegemist suurepärase sõnaga, mis allakirjutanu meelest ka rahvusvaheliselt täiesti adekvaatselt ülalnimetatud olluse lõhna, konsistentsi, välimuse ja muu karakteristika edasi annab.

1 kommentaar:

eneli ütles ...

Kõlab nagu survival kit.