2007-04-16

Dresskoodist

Mõni aeg tagasi mõtlesin ma, kas põhimõtteliselt on ikka ok teksastega tööl käia. Olgugi, et ma veedan oma tööaja 110% oma laua taga või sööklas või köögis kohvi tehes või peldikus. Ja ükski klient mind isegi mitte kaugelt ei näe.
Nüüd on need mured siis lõplikult murtud. Ma ei ütle palju, ütlen ainult, et mõeldes tagasi meie Eesti personalijuhtidele, läheksid nii E.A. kui ka K.V. siin kolme päevaga lolliks. Ma mäletan küll, kuidas mõni aeg tagasi saadeti päev varem laiali e-kirju, et homme tuleb Eva Lätist kohale ja, olge head, pange end siis ikka korralikult riidesse. Siin istub HR kaks korrust allpool ja mujale väga nägu ei näita. Lisaks ma arvan, et ega neid eriti koti ka.
Meestega ei ole meil siin mingil kummalisel põhjusel üldiselt üldse probleemi. Olgu, lipsud püsivad enamasti sahtlis, aga triiksärk on ikka suht igapäevane vormiriietus. Naised seevastu käituvad ikka ainult siis, kui klientiminek on kindel laks. Triibulised sukkpüksid (jumalaeest. Põikitriibuga sukkpüksid teevad ju ka kõige kiitsakamatest koibadest reied nigu tublil talunaisel. Ehk sellepärast siin nii vähe vallalisi naisi ongi, et viljaka üldmulje tõttu on nad kõik kiirelt ära rabatud.), kapuutsiga dressipluusid, oranzhid tossud, etc.

Täna tuli mu toanaaber (väga armas ja intelligentne tütarlaps, muuseas) tööle maikas, põlvpükstes ja varbavaheplätudes. Kuidagi rannane (randlik, rannastunud?) tunne tuli. Ma vist oma teksaste pärast eriti põdema ei peagi. Ega ka mitte Snoopy-pildiga t-särgi pärast, aga seda viimast kannan ma ainult pidupäevadel anyways.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Nojah, some got it good nagu tundub! Aga taanlased ongi vist eriti vabameelne seltskond. Kas maletan 6ieti, et hiljuti jooksis uudistest labi ka nupuke selle kohta, et taanis kogub j6udu liikumine mis seisab inimeste 6iguste eest kellele ei meeldi hommikuti vara t6usta et kooli ja t66le j6uda. Kuuldavasti pakuvad m6ned firmad (ja ka koolid??) v6imalust alustada oma paeva naiteks kl 10 v koguni 11...

Mina isiklukult olen suht rahul ka EY Melb dresskoodiga mille nimeks on contemporary businesswear ja mis tahendab seda, et p6him6tteliselt on lubatud k6ik mis pole teksa v6i rebitud ja rasitud v6i liialt paljastav ja kollegides piinlikust tekitav (i.e. snoopy ja I'm good in bed tyypi kirjadega T-sargid :). Ja kliendi juures kaime n6. tunde jargi, ehk vahel ylikonnastatult ja vahel mitte, olenevalt sellest mis kliendiga tegu on. Igati inimvaarne, leian ma. Ja lubab t66l kanda k6ike (peaaegu) mis poodides ihaldusvaarne tundub, aga samas v-olla vabal ajal praktiline pole..

hedi ütles ...

Ma tunnen nüüd moraalset kohustust kirjeldada dresskoodi Zürichis. Tegelikult oli minu esimene mulje linnast see, et jube palju tumedates ülikondades lipsustatud mehi sagib ringi. Seda oli muuseas kena vaadata, sest korralik (loe: kallis) ülikond teeb paljudest meestest kohe vägagi söödavad:-) Olles nüüd paar nädalat ka Sveitsi kontorit seespoolt näinud, on see mulje natuke tuhmistunud, kuigi tänavapilt on jätkuvalt sama (ilmselt aitab sellele kaasa pankade tihe kontsentratsioon Zürichi kesklinnas). Reedel näiteks ei näinud ma kontoris ühtegi viigipükstega meest. Teksad, tuleb t6ele au anda, olid aga viisakad ja ilma rebestatud aukudeta. Aga täna nägin ühte sekretäri roosades pältudes! Ilmselt üritan ise veel korralkus kostüümis natuke aega vastu pidada. Aga eks näis kui kauaks mul vastupidavust jätkub, sest suvi on tulekul ja üldiselt tuleb siin Sveitsis ennast kohalikele oludele kohandada(sest svetislased mingeid omapoolseid järeleandmisi küll ei tee)