2007-05-14

Laupäeva hommikul oli mul üle hulga aja tõeline pohm. Kõik sai alguse sellest, et reede õhtul helistas hispaania José ja komandeeris meid Templebari õllele. Kell oli pool kümme. Mõtlesin, et võtan ühe õlle, heal juhul kaks, isegi väsinud, peale seda võivad mehed edasi juua, aga mina saan üheteistkümneks koju kotile. Wishful thinking, ütleks ma. Kolmanda õlle ajal tiksus mul peas veel mõte vaikselt ära aurata, aga jõin kangelaslikult edasi ja neljanda õlle ajal ei olnud ma enam eriti väsinud ka. Siis hakkas kõlaritest tulema Butterly Boucheri "Changes", noh, see lugu Shrek2 soundtrackilt selle koha pealt, kus Shrek ja eesel mõlemad seksikaks saavad, ja siis ma olin juba üsna peotujus. Viienda õlle ajal sain aru, et ma olen piljardimänguks täiesti perfektses vormis. Kuuenda, seitsmenda ja kaheksanda õlle ajal flirtisin mingitest jüütidest kohalike teismelistega, kes olid äsja Tallinnas kooliekskursioonil käinud. Lõppseisuks piljardis kujunes 2:2 minu kasuks ja kell näitas umbes pool neli. Õnneks ei tulnud mulle sedakorda mingeid kahtlasi ideid seoses tequilashottidega, aga laupäeva hommik saabus valulikult sellest hoolimata. Ärkasin kella kuue ajal, vaarusin kööki, sõin peotäie valuvaigisteid. Läksin tagasi magama. Vahepeal ärkasin üles, et kassile mu varvaste närimise eest jalaga anda. Avasin silmad umbes pool kolm, et leida oma significant other elutoast heroilise pingutusega neljandat tundi xboxi mängimast, trotsides kõikehõlmavat kassiahastust. Ma ei joo enam iialgi õlut. Never, ever, ei kunagi. Seda lubadust pidasin ma ka läbi kogu pühapäeva Davidi isa 60.juubelil, kus ma läbivalt ainult veini tarbisin.

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kuna mina 6lut ei joo, v6i vahemalt ei joo seda kogustes mis viiksid joobe v6i pohmellini, siis ei oska ma muud kosta, kui seda, et veini joomine nyyd kyll pohmelli ei valista. Pigem vastupidi. Minu hullemad pohmellid on alati olnud peale julget veinitarbimist. Viimati selle pyhapaeva hommikul. Ja eriti hull on argata rameda peavaluga mitte oma kodus, vaid kuskil kellegi juures kylas. Selle peale et pererahva 6de sulle kl 10 hommikul telefoneerib ja sind reipalt vaiksele sportlikule jalutuskaigule kutsub.. Noh eelmisel 6htul veiniuimas sai ju ohtralt plaane tehtud... auts, niuts, auts. Ja k6ige tipuks olime me veel ka v66ras linnas, mis tahendas seda, et kogu ylejaanud paeva pidin ma kerget v6belust trotsides Sydney vaatamisvaarsusi nautima. Auts, niuts, auts. Lubasin, et enam iial ei joo ma veini. Pidasin vastu kuni kl 7-ni mil 6htus66gi k6rvale kohalikus pubis siiski klaasikese valget tellisin. Polnudki yldse mitte paha.

Anonüümne ütles ...

mul on täna 6. päev.... 6.päev kainena!!!
tere üle pika aja teile kõigile! kui eelmised lood (mul olid aprillist alates kõik lugemata) olid hästi vahvad ja naljakad, siis just seda viimast lugedes teadsin, et pean kah miskit kirjutama.
olen endiselt tööga üle koormatud ja vaikselt hakkab juhe kokku jooksma. seetõttu on ju alati superplaan varuks - teeme väikse dringi.
eelviimasel korral, peale ühe peaaegu võõra inimese külastamist (saatjateks luuk ja rudi) kommenteeris minu saabumist, kohal olekut ja lahkumist minu armas sõber reno järgmiselt: "peale seda, kui pidu oli alanud üli-igavalt ja kõik üli-igavad inimesed vaikselt juttu rääkisid ja omaette olid, saabus ennast rock-staariks joonud e4 koos kahe saatjaga, tervitas kõiki, andis perenaisele üle kallil kuival ajal hangitud veini, sulges ennast mõneks ajaks magamistuppa, seejärel väljus sealt pea seljas ja nõutas oma mantlit ning läinud ta oligi....." ehk, töö kiire ja korralik:)) ps ei, ei, magamistoas ei juhtunud midagi (seal sai juttu räägitud, sest mujal tundus kõik nii "lärmakas").
järgmisel hommikul ma lubasin endale, et ma ei joo enam kunagi (ah mis? kuidagi tuttav tuleb ette? et ma olen seda ka varem rääkinud, et enam ei joo? vbl, ma ei mäleta...)
viimasel korral, eelmisel neljapäeval (noh see õnnetu eurovisiooni poolfinaali õhtu), kui me olime just õhtust hakanud sööma (siis kontoris, nagu ikka), saabusid "külla" it poisid (siim, hannes ja keijo) ja tõid kaasa mõne veini. kuna meil oli ka endal paar pudelit varutud, siis 6 peale oli meil 5 pdl veini, mille me loomulikult sõbralikult ära tarbisime. kui see oleks sellega lõppenud, siis ma sellest ei räägiks. "kellelgi", ma rõhutan "kellelgi" tuli suurepärane idee, et nüüd on õige hetk külastada meie kolleegi robertit, kelle isa tegeleb veinide maaletoomisega. nagu eestlastele kombeks - tehtud, tehtud. eesmärk endiselt - eurovisiooni poolfinaal. saabunud roberti juurde (kes meid tõesti avasüli vastu võttis), jõime veel "mõned" veinid. külastasime ka veinikeldrit, aga õnneks niipalju oidu meil siiski oli, et mitte neid veine "degusteerima" hakata (ei maksa vist mainida, et seal ei olnud just kõige odavamad veinid). muidu vist polekski väga hull olnud, aga kui hiljem meenutasin, et tahtsime monikaga mullivanni minna,siis hakkas pisut piinlik. õnneks see katse meil ebaõnnestus juba eos, sest mei ei leidnud KRAANi, et vett vanni lasta:)) koju ei jõudnud ma küll väga hilja, kuid seevastu piisavalt hilja, et mitte jõuda reede hommikul õigeks ajaks tööle. reede - päev 1, laupäev - päev 2 .... täna - päev 6, homme???

Anonüümne ütles ...

haaaa, kusjuures ma ei ole 10 päeva suitsu teinud, alkoholist rääkimata. MIS TOIMUB? aga ma kavatsen ennast see nädalavahetus parandada!

Hedda ütles ...

aga pohmaka vastu aitab vist küll ainult see, kui pohmakas läheb üle. eks homme ole näha.

Cat Power ütles ...

IRW, e4... dääm, miks mind enam seal ei ole :D mu praeguste kolleegide kõige seksikam lugu linna peal ringi jauramisest on see, kuidas nad pidid firma poolt kinnimakstud kanalituurile minema ja paadist maha jäid, sest baaris oli liiga palju õlut veel järgi...

Hedda ütles ...

kussa, tibikas, tiksud, et sajandeid pole elumärkigi and. niimoodi võib peale tulla igatsus.

Cat Power ütles ...

ma kusagil ei tiksu. ma lihtsalt pean välja mõtlema, millest järgmiseks kirjutada. elu läheb kuidagi nii sujuvat rada mööda, et inspiratsioonipuudus võib tekkida. hommikul oli õudne segadus seoses sellega, et keegi ei mäletanud enam a) mida kliendile pool aastat tagasi öeldud sai; ja b) kes seda ütles. praeguseks on taas kord mu kõige elulisemaks probleemiks tuvastada kõige mugavama asukohaga H&M. teine probleem on see, et H&M müüb põhimõttekindlalt ainult C-cupiga rinnahoidjaid, mis küll siiani veel mind silikoonile mõtlema pole pannud, aga on lihtsalt ärritav. mõnes mõttes oleks ju intrigeeriv lasta end A-cupilt C-le lõigata ja siis posh spice'i teha ja kõik süütu näoga tagasi ajada. eh.