2008-01-15

Bla-bla-myckabla

Bla-bla-myckabla on muidu tsitaat Norra kunni kõnest, mida Trlpile ei tõlgitud. Lahendamata on ka küsimus, kas kunni hotellitoas siis dush töötas või mitte - Trlpi toas, mis kunniga samal korrusel oli, igatahes ei töötanud.
Üldiselt peaks ma vist hakkama hoopis toidu- ja veiniblogi pidama, sest kokkamine on viimasel ajal kuidagi prioriteetide reas oluliselt tõusnud. Kolm viimast päeva oleme söönud pitsat, sest pärast mitmeid nurjunud katseid õnnestus meil lõpuks valmistada kerkivat pärmitainast. Kes oleks võinud arvata, et kui retsept ütleb, et taigen peab soojas kohas seisma, et taigen tõepoolest soojas kohas seisma peab?!
Mul on jube uni, ema oli eile meie pool ja me pläägutasime veinipudeli kõrval poole ööni poliitikast, kirjandusest, perekonnasuhetest, yada-yada-yada. Väga filosoofiline oli, aga nüüd mul on õudne uni. Kui ma aega saan, siis ma kirjutan siia varsti essee Delfi kommentaariumist.
Tegelikult mul ei ole midagi olulist öelda peale selle, et õudne uni on ja et ma tekitan teksti puhtalt sellepärast, et mul oleks vabandus üles riputada alljärgnev illustratsioon, mille David täna hommikul fotografeeris. Vaip on imporditud Eestist, Antsu ema poolt käsitsi tehtud ja muudab kassid absoluutselt nähtamatuks. Et te teaksite.
Ma tõesti peaks selle kuti möllima Denmark's Next Top Modelisse. Intensive gaze ja presence ja personality, kõik, mille kallal nad seal enamasti kaagutavad, on sellel pildil olemas. Ja ma olen jumala kindel, et ta on palju fotogeenilisem kui kõik need ambitsioonikad tibid. Välja arvatud Tyra Banks, sest keegi ei ole fotogeenilisem kui Tyra Banks. Välja arvatud Chuck Norris.

Kommentaare ei ole: