2008-01-07

K coжалению, ден рождения…

Planeerimine, planeerimine...
Täna sai koos paari offisitibiga kokkulepitud, et teeme ühe hyggeliggi istumise tibifilmide, drinkide, hea toidu ja muu juurdekuuluvaga. Taanlastele omaselt, mitte täna ega viikendil, vaid 16. veebruaril. No kes pagan plaanib üht väikest spontaanset õhtust dringitamist ette poolteist kuud, ma tahaks teada. Ma võin selleks ajaks juba maha koolend ju olla ja siis peab jälle kõike ümber planeerima hakkama...
Teiseks, kallutatud jõud kusagil struktuurides on hakanud järjest tungivamalt uurima, mida ma sünnipäevaks soovin. Andestust, mul tõepoolest ei ole aimugi. Kingad-kotid-hilbud ostan nagu ise. Ja muus osas - mul on kõik ju olemas, mis vaja. Välja arvatud siis tõesti ehtnaiselikult ebarealistlikud soovid - ma tahaks endale näiteks autot nagu KITT. KITT on nagu kõige coolim auto ever ja siis ma ei peaks omale lube ka kunagi tegema, sest kui võmmid küsimusi küsima hakkavad, saab KITT nende eest alati turboboostiga ära hüpata.
Heaoluühiskonda kolides on kuidagi märkamatult ära kukkunud need asjad, mida salaja poeaknal piilumas käia ja mõtelda, et ohoo, kus ma palgapäeval alles nüüd shoppan. Ja siis maksad ikkagi shoppamise asemel ära õppelaenu, sest pank on emale kurje kirju hakanud saatma, et siin on su laps, pätiks kätte läinud, palga linnas maha prassinud, ole nüüd hea, korja kokku oma jõmpsikad ja maksa nende võlg.
Nii et, soorituspinge koguneb mu kaela peale. Mis nänni teie sünnipäevaks saada tahate? Ma ise olen kuidagi jube ebaloominguline viimasel ajal.

Kommentaare ei ole: