2008-04-10

I am the root of all evil - but you can call me Cookie

Mõned austatud publikumi hulgast ehk mäletavad mu varasemaid tähelepanekuid seoses poisslaste nimedega Küprosel. Seoses ühe teatava Gröönimaa-küsimusega on mul nüüd tekkinud tähelepanekud seoses grööni nimedega. Ma nimelt olen viimasel ajal suhelnud persooniga, kelle nimi on Uvdloriánguaq Jensen. Tegelikult ka on.
Ilmselgelt on tegemist inimesega, kes kuigi sageli telefonikõnesid ei saa; kujutlege end helistamas firma üldnumbrile ja paluda end ühendada Uvd... Uvod... Uvadlu... su keel pöörleb ja keerleb ja ühtegi heli kuuldavale ei tule. Kui tegemist on vaid ühe indiviidiga, kujuneb ilmselt välja praktika, mille kohaselt sekretär taolised kõned automaatselt U.J.-le ühendab, aga ma tõsiselt kahtlustan, et neid võib seal ju rohkemgi olla!

Ja mõelda, et on palju inimesi, kelle nimi on lihtsalt Bob... mõned ressursid on elus ebavõrdselt jaotunud ikka küll, ma ütlen.

Kommentaare ei ole: