2008-04-04

Oh laula ja hõiska

Oh laula ja hõiska - pool aastat on mul ila tilkuma hakanud iga jumala kord, kui ma Angelinat nendes kingades olen näinud, mis ta Cannes'is kandis. Ja nüüd on mul lõpuks omalgi sellised. Väiksema varbaauguga, aga kuna Taani kliimas nii ehk nii paljaste varvastega tihti ringi lipata ei kannata, siis ongi ehk parem. Sukkpüksid ei ole ju ka teab mis glamuurne toode.
Teiseks, sissejuhatusena oma eelseisva pensionifondivestlusele tegin Danica Pensioni kodulehel testi oma eeldatava eluea kohta. Päris originaalsed küsimused olid, muuhulgas on otsustava tähendusega näiteks alljärgnev:
  • Kui mitu minutit nädalas sa keskmiselt hingeldad peale seda, kui oled füüsiliselt aktiivne olnud? - Err. Kas selline kergem kiire hingamine ja veidi tõusnud vererõhk loeb ka, või läheb arvesse ainult see, kui sa nurga taga röötsakil oled ja vere maitse on suus? Stopper käima - ja korruta seitsmega! Aga vaatame edasi:
  • Kui tihti suhtud sa tõrksalt loomsete rasvade manustamisse? - No ma olen nende kotlettide suhtes põhimõtteliselt tõrges umbes kolm-neli korda nädalas, aga nad kuramuse sunnikud taltsutavad mu lõpuks ikkagi ära.
  • Kui tihti sööd sa kuus tükki puu- või juurvilja päevas? - Igal hommikul lõikan õuna hästi pisikesteks tükkideks ja söön ära, mõnikord tuleb koguni kaksteist tükki.
  • Kui sageli tunned sa, et sinu elus on tasakaal? - Hommikul nagu oleks, siis lõuna kandis kipub ära kaduma. Pärastlõunal hakkab vaikselt jälle tagasi tulema.

Ja nii edasi ja nii edasi. Tuletas mulle meelde seda, kui ma Eestis kunagi elukindlustuslepingut sõlmides ankeeti täitsin ja proua kindlustusagent minu eest linnukesi kastidesse tegin. Vanus, pikkus, jne. Pärilikud haigused: teil ju ei ole suguvõsas mingeid pärilikke haigusi? Ei, minu teada nagu ei ole, aga noh, ega ma nüüd käsi piibli peal seda vanduda ka ei saa... Selge, pärilikke haigusi ei ole, vaatame edasi. Suitsetate? Jaa... Selge, ei suitseta, rist kirja. Selle koha peal hakkasin protesteerima, olgu pärilike haigustega kuidas on, aga oma suitsetamise suhtes mul nagu erilisi kahtlusi ei olnud. Aga proua vaatab mulle otsa: ei, te ju ei suitseta, noor tütarlaps nagu teie, kui te ütlete, et suitsetate, läheb teie kindlustusmakse kohe põmsti lakke. No selge siis, ei suitseta, kui vaja pole, tänud liberaalse suhtumise eest!

Kommentaare ei ole: