2008-04-16

Veel rohkem kevadet!

Homme olen ma off ja reedel toimub start Budapesti suunas. Budapest tundub populaarne sihtkoht olevat hetkel.
Finantspõhjustel lähme Malmö lennujaamast Kbh asemel. Ega ma seal kunagi käinud ei ole, aga eelarvamusi on mul palju. Et see on selline väike asfaltlapp keset põlde, kuhu isegi hobukaarikud ei sõida, ja et lõppkokkuvõttes peame Taanist takso võtma, et sinna saada ja kokkuvõttes läheb palju kallimaks. Elame, näeme.
Täna õhtul transpordime kassi Davidi ema juurde, kus kass need vahepealsed kümme päeva rõõmsalt suvitada saab. Davidi emal on palju ilusaid asju, potililli, valgeid diivaneid ja linnukeste söögimaja akna taga. Kassil saab ilmselt lõbus olema, aga ma olen Davidi ema pärast veidi mures, et ta ehk nõustus selle loodusõnnetuse enda juurde võtmisega veidi läbimõtlematult.
Räägitakse, et Ungaris pidi suur kevad olema, Yahoo näitab 15-20 kraadi. Ja ma ostsin esimesed kontsata kingad viimase viie aasta jooksul, et kord ometi reisile praktilises mõttes ettevalmistunult minna. Loodetavasti ei unusta ma muid elulisi tarvikuid maha, näiteks aluspesu, hihi.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Malmö lennujaam tundub seega olevat sarnane Vilniuse omale - see on umbes sama suur nagu Tartu bussijaam (hoone siis, mitte lennurada)...

Ungaris on tõepoolest suur kevad - sooja stabiiliselt 18 kraadi ringis ja kõik puud õitsevad jms. Ainult et pärastlõunal/õhtul kipub vägisi vihma sadama...

Njah selle aluspesuga läks küll õnnetult tõepoolest. Aga see-eest saan jagada nippi kuidas õhtul hotellitoas pestud aluspesu hommikuks kuivaks saada (kui radiaatoreid pole või nad ei tööta) - nimelt tuleb pesu toppida konditsioneerivõrede vahele nii et nad ava ilusasti ära kataks ja siis kondekas maksimumvõimsuse peale panna. Veidi lärmakas on, aga üldiselt vägagi efektiivne.
[Tuleb küll siinkohal tõdeda, et järgmisel päeval sai kohalikust kaubanduskeskusest - Mammut - kaks paari alukaid ostetud. 5000 forinti eest, mis vististi umbes 20€. Suhteliselt soodne. Juhuks kui Davidil peaks ka probleeme tekkima või nii...]

Cat Power ütles ...

Haha, mu raudkotkast ema räägib, et Vilniuse lennujaam pidada olema nagu Euroopa KÕIGE koledam lennujaam. Eks ma hiljem muljetan siis Malmöst.

Eks ma hoian selle aluspesunipi meeles, kuigi meil hotellituba pole plaanis võtta; odavam oleks ilmselt uued alukad osta.