2008-06-01

... ja muud loomad

Pärast kohutavat perekonnadraamat reede õhtul (mul ei ole aega, ma olen nii stressis, sa ei mõista mind kunagi, etc. etc., millele ma hädiselt vastu üritasin väita, et kõik on ju tegelikult kontrolli all), jõudis mu teinepool laupäeva hommikuks kõigile ootustele vastupidiselt järeldusele, et tegelikult ongi kõik kontrolli all ja et loomaaeda minek ongi täiesti aktsepteeritav kontseptsioon, võttes arvesse mõnusat ilma ja igapäevaelus eksisteerivaid väheseid võimalusi teleskoopläätse kasutamiseks. Sellest tulenevalt on Facebooki genereerunud ka uus fotoalbum mitmesugustest issanda elukatest; mitte-Facebooki kasutajad, kes on huvitet, andku mulle teada ja ma saadan lingi.

Kopenhaageni loomaaed anno 2006, väike vahepaus lennujaamades ja õudses halas teemal "my bonnie lies over the ocean". Siinkohal tuleks mainida, et esimene variant sellest loost, mis mulle alati pähe tuleb, on tegelikult küll "my body lies over the ocean" või "my pony lies over the ocean"; miks kõnealune subjekt tegelikult üle ookeani lamama peaks või kuidas see tegevus praktilises mõttes funktsioneerima peaks, on ka minu jaoks täielik müsteerium. Aga mitmesugustel hämaratel põhjustel olin ma ka aastaid eksiarvamusel, et Chris De Burgh laulab "Lady and rat... is dancing with me" ja olles loonud endale kujutluspildi salapärasest daamist, kes teadmata asjaoludel Chrisiga tantsib, endal rott õlal istumas, kukkus õigeid sõnu teada saades selle laulu reiting mu jaoks üsna kolinal, sest korrektne versioon tundus lihtsalt nii kohutavalt fantaasiavaene.

Ja samas kohas anno 2008 õnneliku Taani maksumaksjana, valge nigu (valge) luik hoolimata isepäevitava kreemi järjekindlast kasutamisest.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hihii, lady & rat! Ma ehitasin just oma rottidele puuri neljakorruseliseks. Neil on ka kohe mingi lahkarvamus selle pärast - Ilf magab teisel korrusel (sest alati on seal magatud!) ja Petrof leiab, et tuleks proovida uusi kohti, ja magab kolmandal korrusel. Aga ma ju näen, et nad on mõlemad õnnetud ja igatsevad teineteist. Kui draama jätkub, võtan kaks korrust puurilt maha...

Cat Power ütles ...

... ja ehitad kahe puuduva korruse asemele nt sisehoovi grilli ja basseiniga? ;)