2009-11-25

Meie igapäevane banaan anna meile ka tänapäev

Võtsin just vastu kliendilt kulleriga saabunud paki tollidokumente, mille külge oli kellegi armastav käsi meremehesõlmega sidunud kilekotikese kahe mandariini ja kergelt plekiliseks tõmbunud banaani ilma mingi täiendava selgituseta. Ilmselt siis a) klient arvab, et ma söön liiga vähe, b) klient arvab, et ma söön liiga ebatervislikult, c) kliendi sekretär sööb liiga palju ja/või tervislikult ja otsustas seetõttu oma puuviljad mulle kureerida, et kiusatustest edaspidi hoiduda.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

siiski, siiski..
meele teeb kuidagi veidi härdaks ikka, kui keegi optimist arvab(loodab?) et kusagil oma teel metsast arhiivi/prügimäele kohtab tema paber ka reaalset, hingavat(toituvat?) inimest...

Cat Power ütles ...

Ma mandakad sõin ära, aga banaan oli ausalt liiga plekiline, selle arhiveerisin prügikasti.

Anonüümne ütles ...

mida ma otsin, aitah