2011-09-13

Oli nagu miskit

Eile jõi tupsuke tassist lõpuks ometi nii, et suurem osa veest läks kurgust alla ja mitte laua, tooli, põranda ja särgiesise peale. Progress milline. Ma midagi tahtsin veel kirjutada, aga nüüd, kui mul lõpuks on aega maha istuda, on mul muidugi kapitaalselt meelest läinud, mis see oli.

Edit: Ahjaa, meelde tuli. Sellise kuuekuuse tupsukesega ringijalutamine garanteerib ikka absoluutselt vastutulijate tähelepanu, eriti kui vastutulijad on pealt kuuekümne pensionieas naisterahvad, kellel ilmselt a) lapselapsi ei ole või b) lapselapsi eriti tihti külla ei tooda. Eriti siis, kui viimatinimetatud tupsuke kõhukotist jalgu kõigutab ja maailma uudistab (kuigi ma ei tea, kui kaua me seda praktiseerida saame, tupsuke varsti ei mahu lihtsalt kõhukotti enam ära ja kuramuse raske on ta, sunnik, kah). Ainuke asi, millest ma aru ei saa, on see, kui vastutulijad küsivad, kas tegemist on poisi või tüdrukuga, olenemata sellest, et tupsuke pealaest jalatallani heleroosas ja punases on. Värvipimedus või on taanlased lihtsalt laste riietamisel ülimalt liberaalsed?

Kommentaare ei ole: