2008-07-04

Improportsionaalne, umproportsionaalne

Vabandust, mul on jälle viimasel ajal nii kiire, nii kiire olnud, tundub, et minust saab see õnnetu lühikeste juustega Rapuntsel, kes kontoris pantvangis istub ja telefonile vastab sel ajal, kui ülejäänud Taani rõõmsalt rannas ja pargis lällab.
Uudiste poole pealt nii palju, et põhimõtteliselt oleme me nüüd rikkad lääne kapitalistid ruudus - David sai endale päris töö ja räägib kinnisvara soetamisest rohkem kui kunagi varem.
Sel ajal kui me Eestis ringi tuulasime, jõudsid kohale need üheksa detektiivromaani, mis me emaga üks õhtu purjuspäi Amazonist tellisime. Mul nüüd on viis lord Peter Wimsey't, üks Albert Campion ja kolm Roderick Alleyni (tehnilises mõttes tegelikult seda viimast on kaks, sest millegipärast tellisime me ühte raamatut ilmselt kaks korda). Aga ma tahaks siinkohal esitada ka kaebuse oma Taani raamatupoele, sest nad kuramused müüvad peaaegu ainult Stephen Kingi ja ma tahaks teada, kes tahab Stephen Kingi igal õhtul enne magamajäämist lugeda?

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kas kodust, biitšilt või maamajakesest interneti vahendusel töötamine on Taanis ebadaammilik? Mina tegin täna viiendat (ja kahjuks viimast) päeva maalt tööd, mis sobib ülihästi päikseliste päevade, värskete maasikate ja peesitusbreikidega. Motivatsioon tööd teha püsib jätkuvalt kõrge.

Cat Power ütles ...

SA Quo Vadis, Daamilikkus Eestis: Ei, ma ei usu, et ta nüüd ebaDAAMILIK on, aga suht harvaesinev küll (tegelikult Daamilikkus on ka Taanis suht harvaesinev vist, aga ma kirjutan sellest kunagi eraldi lähemalt).