2008-11-18

Anna meile meie igapäevane sushi...

Eestis käidud, sushi söödud, Imre Kose puhvetis lõunal käidud. Jalgaproovitud teksaste arv - neli, äraostetud - null, ma ei tea, miks mul täpsemalt oli pettekujutlus, et viis minutit pärast seda, kui ma Viru Keskuse uksest sisse astun, leian ma oma paari Täiuslikke Teksaseid, kui neid pole Kopenhaagenis õnnestunud leida vaatamata kuudepikkusele väsitavale otsingule. Veini joodud - ohtralt, väikest transporti mittepelgavatele inimestele soovitan soojalt Tabasallu Manolete restorani kõrvale püstitatud väikest vinoteeki. Peale kaht siinoldud aastat ei ole küll endiselt Kastrupis metroo peale minnes seda tunnet, et nüüd olen nagu koju jõudnud.
Nädala lõpuks lubatakse lund, mul oli natuke selline juhhei-tunne, mis aga maandati kiirelt vastuargumendiga, et lumi Taanis ei ole teatavasti valge, vaid hall. Well - vähemalt mitte kollane.

Kommentaare ei ole: