2008-11-11

In every port in the world, at least two Estonians can be found.

Emal tõmmati eile Kopenhaagenis käekott ära (niisiis! pole see Taani nii turvaline ja heaolu midagi!), nii et ma konvoeerisin ta täna hommikul bussiga poolele teele saatkonda. Saatkond asub paar bussipeatust meie vabrikust edasi. Bussis plääbisime rõõmsalt ja valjuhäälselt sellest, miks Taanis nii vähe pakse on ja kas mõttekam on tagasi tulla rongi või bussiga, kui panin tähele, et üks blond tütarlaps meid juba mõnda aega lustaka näoga vaatab.
"Ma olen kah eestlane," kuulsin selgituseks. Näh siis. Jälle ei saanud hommikul bussis segamatult ropendada. Oleks teadnud, oleks ehk mõned mahlakamad väljendid suhu kinni jätnud (nali! tegelikult me emaga oleme mõlemad ütlemata siivsad ja mahlakamadel teemadel muidugi üldse kunagi ei räägi!). Aga mõtlema pani see küll, et paljudest eestlastest ma siis siin võõra maa pinnal tegelikult õndsas teadmatuses mööda jalutan; kuna ma igapäevaselt kasutan eesti keelt kõnes vaid Eriti Lollakate Kaasliiklejate peal, siis puudub ka ajend rahvuslikuks teineteiseleidmiseks.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Well, saatkonna kommentaari järgi
võiks neid olla kusagil 360 ringis, kelle andmed tööloaga seoses on läbi käinud. Lisaks tudengid, kes teadupärast on suhteliselt kontrollimatu rahvas ning koduperenaised, kellest ülevaade tekib siis, kui nad sünnitanud on...
Nii et arvuta ise tõenäosus välja.
Emps

Shalimar ütles ...

Mismoodi saatkond sünnitavatest koduperenaistest ülevaadet teeb? Kui nad sünnitavad Taani kodanikke,- ja miks nad muidu Taanis sünnitavad? - siis ei peaks see info ju saatkonda levima.

Üldse mitte koduperenaine. :)