2008-11-24

Kui vaja, toob naistepäevaks lilli kah.

Tänasest Delfist võib lugeda, et Inna Roosi kuuajase poja Ron-Roberti põhitegevus on söömine, magamine, kasvamine; samuti hoolitseb Ron-Robert selle eest, et mähkmete varu oleks piisav. No tubli poiss, Ron-Robert! Ega kuuajane vist rangelt võttes ise autoga veel nurga peale Rimisse (või mis seal Austraalias on) mähkmete järgi ei sõida, aga Internetist ilmselt tellib siis, emal-isal üks mure jälle vähem... Loota jääb ainult, et poiss e-Bays igasugust kahtlast kolu kokku ostma ei hakka.
Mu uus rüperaal toob mulle pidevalt meelde selle vana anekdoodi kahest Läti lendurist, kes tuisuse ilmaga Ülemiste lennuväljal maanduvad. Jube kahtlane ilm on, lund ja liiva lendab näkku, aga kogenud mehed saavad selle karmi väljakutsega hakkama ja toovad lennuki lõpuks pärast pikki ponnistusi maha. Üks lendur vaatab teisele otsa ja ütleb: "Täitsa p...s, ma pole veel elus NII lühikest maandumisrada näinud." Teine nõustub: "Mhmh, ja NII laia..." Selle arvuti ekraan on täiesti samal põhimõttel ehitatud, meeter lai ja kakskümmend sentimeetrit kõrge (eks ma veidi liialdan, aga siiski...). Nii et enamik Internetist, mida masin pannkoogiks venitada ei suuda, platseerub nüüd ekraani ülemises vasakus nurgas, ja wordi faile ei peagi luubiga lugema, kui neid 200% suurendusega vaadata. Esimest korda elus kaalun tõsiselt läpparile eraldi kuvari paigaldamist.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aga roteeri kuvari pilti veerand ringi ja hoia arvutit käes nagu lahtist raamatut!
Ja trükkima võiks õppida samal põhimõttel nagu mõned mehed bajaani mängivad! Selleks oleks eriti hea rüpperaal, millel saab ekraani keerata, nii et see oleks raamatuasendis sinu poole, aga klaviatuur bajaaniasendis väljapoole. Vat see oleks hitt, inimesed hakkaksid sulle maksma selle eest, et sa oma arvutiga nende kohvikus lattet jooks ja oma uue, hm, avaraamat-raaliga tööd teeksid.
Alati head ideed,
Anneli

Cat Power ütles ...

Ma üldse ei mäleta, misasi oli bajaan, kas see oli midagi akordionisarnast we?
Mul muidu esimene assotsiatsioon bajaaniga oli need vene madrusetantsud, kus mehed kükkasendis jalgu loobivad - vat kui ma oma avaraamat-raali sellesse positsiooni integreeriksin, näen ma sellel ideel küll tõhusat meelelahutuslikku tulevikku - ja isegi mitte ainult kohvikuperspektiivis.