2007-03-19

Elvis (will be) i huset

Kullakesed! Ma ostsin endale just lennukipileti. Kui jumal annab, olen ma Tallinnas neljaba, 5.aprillil kell 12.15 ja nii kuni pühaba pärastlõunani välja. Lõuna- ja õhtusöögi ja -joogikutsed on kahel käel oodatud. Pauku peab olema ja nalja peab saama!
Sõbralike tervitustega,
teie naine Taanis

4 kommentaari:

hedi ütles ...

Tuled Tallinnasse liha suretama? Mina kahjuks tõmban 31.märtsil hülmad vöö vahele ja asun Shveitsi poole teele, nii et ei jõuagi sind oma silmaga ära näha:-( Kahju küll. Kõik lähevad välismaal olles saledamaks (mitte et sinul see probleem oleks) ja ilusamaks (saab alati minna:-).

Anonüümne ütles ...

oeh, jõudsin kah jälle järje peale - kõik märtsikuu lood olid lugemata:(
oled kodumaale tulemas?! suurepärane! palun broneeri 1 õhtu (või pool) ka oma vanade töökaaslaste jaoks. nii väga tahan sind näha ja kuulata neid armasid lugusid nö otse allikast.

Cat Power ütles ...

Tulen jah liha suretama... muuhulgas ka juukseid lõikama ja muid odavaid Eesti teenuseid kasutama. Kas te kujutate ette, et lihtsa juustelõikuse eest võib siin igasuguste probleemideta umbes 1200 eeki välja käia.

Aga, anyways, muidugi broneerin ma õhtu oma vanade töökaaslaste jaoks. Millise õhtu?

jyllinge here I come ütles ...

loodan, et saan ka kutse vanade töökaaslaste õhtule. v. siis vanade "kaasmaalaste" õhtule, whichever is more proper.