2007-03-27

Lalala

Sain järgmise nädala kolm tööpäeva vabaks, nii et koos lihavõtetega teeb see kümme suurepärast päeva, mille suhtes mul mingeid kohustusi ei ole, v.a. vahepeal Eestit väisata. Saabumispäevaks on mul kinni pandud juuksuriaeg Rävala pst Salonplussi ja massaazh Baltijaama spaasse, kui selline asi olemas on, sest sellega tegeles ema ja ma täpselt ei tea. Suurel reedel on plaanis kollektiivselt m...e värvida. Järgmisel nädalal saab ilmselt ka elutoa s...a ära värvida, sest tundub, et lõpuks on vaba aega veidi lahedamalt käes. Väljas paistab päike, lilled õitsevad (näidispildid riputan üles niipea kui aega saan), linnud muudkui laulavad, lirts-lörts, lirts-lörts, ja mul on kogu aeg palav, sest igal hommikul unustan ma talvemantli asemel kevadmantli selga panna. Neljakümne minuti pärast saab kell pool viis ja lõpeb tööpäev ja siis ma kärutan linna, et kingapoes oma significant otherit terroriseerida, poeaknal Blahniku kingade ees ilatseda ja ehk mõned seksikamad sussid äragi osta.

Hm. Peris hea elu mul, ma ütlen. Kui ma need kolm kilo maha suudan võtta, mis ma siin hea toidu-slash-veini peal juurde võtnud olen, on kõik jumala broo. Teisisõnu, kümme-neli, väga rasv, nagu taanlased ütlevad.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

munad on hea dieettoit, kilod kaovad mühinal:)