2007-02-06

Do you know the muffin man?

Lõpetasin just muffiniteo. Kõik mu uued kolleegid on tähtpäevade puhuks alati kodusküpsetatud kooke kaasa toonud, nii et kõhutunne ütles, et poekeeks ei oleks ehk hea idee. Kolleeg Martin, kellel üleeile sünnipäev oli, tunnistas samas ausalt, et tegemist ei ole omaloominguga, vaid ämma ekspluateerimisega. Hetkel on siin ekspluateeritavaid lihtsalt vähevõitu, kuna mu significant other veedab aega ühe teatava muusikalise kollektiiviga. Mis iseenesest on hea, sest siis ma saan ilma igasuguse piginata Robbie Williamsit kõrvale kuulata ja juua ära veini, mille significant other vastutulelikult külmkappi oli jätnud.


Sellise väljanägemisega elukat muffineid küpsetama eriti ei pane.

Muidu, üldiselt läheb rahulikult. Kui keegi reedel peaks Kopenhaageni kanti sattuma, olete oodatud veikesele tähistamisele. Õhtusööki ei pakuta, kuna mul on siiani veel veidi valulikud mälestused Michaeli kolmekümnendast sünnipäevast, mis koosnes peamiselt neljakäigulisest söömingust kolmekümnele, kusjuures musta töö - nagu tavaliselt - tegid ära lähemad sõbrad. Seega - ei, tänan. Aga nalja saab, ja pauku ka. Homsest alates kvalifitseerun ma ka ühe teatava audiitorfirma pensioniprogrammi jaoks - alla kahekümne viieste töötajate protsent ilmselt on siin nii marginaalne, et kui mõni vahel harva juhtub, siis sellele jäetakse tema 2% kuupalgast ilusti kätte. Nautigu noorust.
Laupäeva hommik. Mehed likvideerivad seinavärvimise jääknähte.
Tööalaselt progress puudub. Nagu Trlpiga mõned päevad tagasi arusaamisele jõudsime, on osadel stress, kuna on liiga palju tööd. Ja osadel siin on stress, sest ei ole tööd, mida teha. Tegemist tundub olevat pigem üleüldise probleemiga, aga ma ei tea, kas see on hea või halb. Lootus sureb siiski viimasena.

10 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ehheee, mina siis tanu soodsale ajavahele olen esimene kes Sulle siin blogis Palju 6nne ja pikka iga saab soovida :)). Et ole siis tubli ja j6ua minusugustele vaikestele (kuid kabedatele) vanainimestele jarele. Kalli-kalli ka!!

Anonüümne ütles ...

ja, as an afterthought, ara siis selle 2% pensionikindlustuse parast ka vaga kurvasta mille v6rra sa nyydsest vaesemaks jaad. Sest alati v6ib minna hullemini. Minul naiteks peetakse kinni tervelt 9% palgast ja lisaks k6igele on t6enaosus, et ma siin kunagi pensionip6lve nautima hakkan aarmiselt ebamaarane.

hedi ütles ...

Ehheee, mina siis tänu eriti varajasele tõusmisele ja tööle tulekuna olen saavutanud õnnesoovijate pikas reas teise auhinnalise koha:-) Nii et palju õnnesoove ka kodumaalt! Ma olen kindel, et su muffinid võidavad kõik südamed ja ära lase neil kolleegidel sellest sõltuvusse sattuda. Meie, näed, sattusime sinust sõltuvusse ja millist muret ja südamevalu see tõi! Aga muidu - tere tulemast täisikka. Nüüd siis pensioniplaanid ja täishinnaga lennukipiletid:-)
PS Terje, sa vist kardad, et ei venita üldse austraalia kõrge pensionieani välja?

Anonüümne ütles ...

kallis Ann, siit tulevad ka minu tagasihoidlikud õnnesoovid. sinu auks tõstame täna pokaali, poetame pisara (sest tahaks ju kah sünnipäevale tulla:) ja meenutame häid vanu aegu.
ps. meil ei möödu ükski tax-i teisipäevane koosolek, kui sind hea sõnaga meelde ei tuletata. sellest on saanud traditsioon - kõik koos seame käed palvesse ja palume, et meile saadetaks uus Ann.

virgo ütles ...

nojah, egas mulgi midagi muud üle jää kui palju õnne soovitada... a mis siin ikka - 23 ei ole veel ju mingi vanus ;)

Cat Power ütles ...

Awwwwww... tähh. mul tuleb ka nüüd pisar silma. ma kusjuures nägin täna öösel unes, et Eneli mingitel kahtlastel asjaoludel ka siia Taani offisisse tööle tuli :D ehk on tegemist spontaanse prohvetlusega.

hedi ütles ...

at-at-at, ära sa siin meelita meie töötajaid konkurendi juurde tööle!
nendesse kristallkuulide pealt ennustajatesse ma eriti ei usu:-)

Anonüümne ütles ...

oooo, Ann - nägid mind unes jah? see peab kindlasti midagi tähendama. kasvõi seda, et igatsed minu järele:p pean tunnistama, et mina küll tunnen sinust hirmsasti puudust. ja NB! mitte ainult seetõttu, et ei saa sinu professionaalset arvamust küsida, vaid kõige enam seetõttu, et meie kolmik on lagunenud - see kurikuulus lawyerite kolmik. aga tuleb tunnistada, et meie lõpp oli hiilgav - lakkasime tuksumast kui üks süda oma karjääri tipul (ja just tänu nendele suurepärastele toolidele, mis tõid meie hästivarjatud edevuse kõige paremini esile)

Anonüümne ütles ...

ps. ja sina Terje, ära uhkusta siin midagi oma eelistega. meil see eest on kodukontinendi eelis ja saame sinu kommentaare komm-da terve päeva, ilma et sa julgeksid (loe: saaksid) sõnagi sekka poetada:) a muidu saadan sulle kuumad suudlused ja anna endast märku, millal võiks ühe maratonkõne teha minu (st minu tööandja) kulul

Anonüümne ütles ...

Taas kord h6ivates Anni blogi kui universaalse suhtluskanali, annan teada, et viibin hetkel eriti pikaajalises pagenduses Sydney offiisis ja olen yhtlasi taielikult sisse elanud siinsesse (loe: austraalia, mitte spetsiifiliselt sydney) elustiili kus on eriti taunitav veeta rahulikult ja m6nusalt aega omaenese kodus (hotellis) iseenda suureparases seltskonnas. Seet6ttu leegin ringi, tuli tagumikus ja kohtun (loe: catch up-in) erinevate inimestega. Olen juba eriti vasinud ja tydinud ja igatsen m6nusa 6htu jarele telefoni (ja vanade heade s6prade) seltsis. Niiet perokas, kullake, proovin Sind jargmisel nadalal tabada vaiksesks telefonimaratoniks. Olen selle juba kalendrisse markinud ;) Ja Hedile ka suured kallistused! Akki 6nnestub Sinugi haalt yle pika aja kuulda!

PS. ja sellise kohutva tempoka seltsielu juures minu vana syda kyll pensini vastu ei pea :((. Ma vajan vaikust, rahu ja pikki pimedaid talve6htuid!