2007-02-09

Pürokraatsia: Helista mulle mobiilile

Raisk, ma vihkan. Pärast nädalatepikkust ootamist, olles maksnud sellele urrima keeltekoolile 500 kohalikku raha, ei ole ma neist midagi kuulnud, samas kui järgmine kursus peaks algama juba nädala pärast. Kirjutan neile viisaka e-maili, et millal ja kuidas ja sooviks teada, kas ma üldse saan veebruaris alustada või lasevad nad mul septembrini oodata. Parafraseerides Juhan Pavtsi: "Kuvadi põvssad!". Ei mingit vastust. Leian nende veebilehelt, et offis on täna avatud kella kaheni (parafraseerides Juhan Pavtsi: "Kuvadi põvssad!"), võtan telefoni ja helistan. Tuleb välja, et kuigi offis on küll avatud kella kaheni, tõstavad nad sellegipoolest telefonitoru ainult kella üheni! Kuvadi põvssad!!! Mis ametiühing arvab, et telefonile vastamine põhjustab parema käevarre patoloogilist ülearengut või?! Tõstku siis telefon tööpäeva teiseks pooleks vasakule poole! Kuvadi põvssad!
Kirjutasin neile järgmise e-maili.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ann kuvvat, naersin nii et pyks marg. Igatahes j6udu! Ja muidu ka toredat uut nadalat k6igile! Minu oma algas tanu anni "huumorinurgakesele" taitsa m6nusalt :)

hedi ütles ...

no mina igatahes naersin juba eelmise nädala lõpus - säh sulle soodsat ajavahet.
aga kokkuvõttes peab ütlema, et kuidagu vähe on seda va Pavtsi kuulda olnud, kuigi valimised on lähedal. Ta vist hoiab lihtsalt kõrvale, sest eile oli Ärapanijatel peaaegu terve saade sisustatud valimisreklaamide pilamisega - ja seda teemat saavad nad vist jätkata ka lähimatel nädalatel. Mina isiklikult olen avastanud telekapuldil kasuliku numu MUTE, mis tuleb lihtsalt reklaamipausi ajal sisse vajutada.

hedi ütles ...

väga vabandan mitmete kirjavigade pärast - see tuleb sellest, et olen juba terve päeva arvuti taga tarka teksti toksinud ja lasin blogis kommenteerides kogemata (Ann, ma väga vabandan!) natuke liiga lõdvaks - ma pean silmas grammatiliselt. Tegemist on seega telekapuldi nupuga MUTE, mitte mingi numu või mumu'ga

Anonüümne ütles ...

hedi, akitselt on tegemist mummudega sinu telekapuldil? See k6lab ju tegelikult vaga armsalt - vajutasin MUTE mummu - nii pehme, karrrvaneee :)