2007-02-13

Sajab sajab kõik on lige

Sajab, tahaks öelda, et juba neljandat päeva, aga tegelikult oleks see vist siiski millestki väga väikesest (nagu kärbes) millegi väga suure (nagu koer) tegemine. Hommikust peale on tegelikult katkematult sadanud ja mul hakkab tekkima kerge Karupoeg Puhhi tunne. See, kuidas Puhh purgiga puu otsast minema sõitis, kui uputus oli.

Laupäeval ei sadanud, hästi ilus ilm oli tegelikult, aga külm kui vanakurat. Meil oli Davidiga aus plaan teha linna peal väike fototuur, aga siis pani üks meist teleka tööle, ja VH1 pealt tuli "TOP50 of greatest love songs ever". Nii et järgmised neli ja pool tundi möödus paberi ja pliiatsiga mõõtes, mitu neist viiekümnest me ära suudame arvata. Kurval kombel ei olnud see üldse MTV-põlvkonna poolt koostatud edetabel, nii et Whitney Houston ei tulnud esimeseks (tegelikult ei olnd Whitney Houstonit seal üldse. Whatever happened to Whitney?) ja David võitis, pakkudes välja "Unchained Melody". Me oleme ikka nohikud küll.

Konspiratsiooni mõttes tegin ka testi, saamaks teada, kui kuri inimene ma olen. Tuleb välja, et üsna kuri.

You are 70% evil. You are very evil. And you're too evil to care.Those who love you probably also fear you. A lot.

Ja kuidas olete Teie valmistunud homseks valentinipäevaks?

6 kommentaari:

hedi ütles ...

teatan uhkusega, et kogu meie sõbralik töökollektiiv on homsesks sõbrapäevaks valmistunud järgmiselt:
1) reception'is on punane südametega postkast, kuhu saab kolleegidele armastuskirju postitada;
2) tualettruumidesse on ilmunud punased südamekujulised seebikesed (millega ma arvan, et võib homme sõbra selga pesta)
Igati sõbralik ja armastav töökeskkond, kas pole:-)

Cat Power ütles ...

Jah, ja homme siis lookleb rivi seljapesijaid tualetist receptionini :D

Ma lugesin Delfist, et Tallinna linn kavatseb valgusfoorides punased tuled südamekujuliseks disainida. Kah igati südamlik algatus teatud mõttes ju... absoluutselt ogar, aga südamlik.

virgo ütles ...

leidlikumad inimesed kasutasid muidugi seda sõbraposti selleks, et üksteisele anonüümselt sõimukirju saata :)

hedi ütles ...

minu sõbrapäev on üldiselt kulgenud väga masendavates nootides:-(((
aga võttes kokku oma viimased jõuvarud - Annike, ilusat sõbrapäeva ja et sa leiaks endale Taanis veel palju-palju sõpru! (aga mitte rohkem kui Eestis:-)

Cat Power ütles ...

miks masendavates? HM tuli tagasi ja sai jälle kõik lilled ja südamed endale?

hedi ütles ...

:) HM ei ole veel meie juurde tagasiteed leidnud, aga me ootame. Mul juhtus lihtsalt täna olema väga raskete kliendikohtumiste päev.
Aga mul on juba parem tänu hulgale fännipostile meie kontori sõbrapäeva postkastis!