2007-02-14

sigakõuts ja teisi jutte

Head sõbrapäeva. Mu lemmikkiisu hüppas täna hommikul talle ainuomase graatsiaga Davidi läppari klaviatuurile, pannes seega toime teise isiku vara kahjustamise selle punkti ja kooloniga klahvi lõhkumise teel. David on suhteliselt tige, seda enam, et klaviatuuril maandus kiisu üksnes tänu ebaõnnestunud katsele end lennu pealt Davidi käsivarrest läbi närida. Püüdsin ära võluda allkorruse itimehi, et vastutasuks üht punktkoolonklahvi saada. Itimehed olid küll valmis saama võlutud, aga väitsid, et neil klahve ei ole ja need tulevad üksnes eritellimusega. Tuleb vist arvutipoodidesse silmi volksutama minna, aga ma kardan, et nad tahavad, et ma terve klaviatuuri ostaksin ja see maksab nii seitsesada raha kohalikus vääringus. Mingite plastmassitükkide eest, mõtelge. Kallid ekskolleegid, ehk õnnestub teil Mareki tagant varastada üks punktkoolonklahv ja süütõend ümbrikusse panna ja mulle saata. Ma oleks ülitänulik.


See on täiesti hämmastav, kui palju etteplaneerimist selles riigis kõik asjad nõuavad ja kuidas kalendril on vihaleajav komme end ise täita. Ma ei mäleta, et ma Eestis oleksin kunagi teinud plaane ette kauemaks kui kaks päeva, aga siin tundub kaks nädalat miinimum olevat. Näiteks: järgmisel reedel on suursaadiku vastuvõtt, aga ma ei tea, kas ma saan minna, sest andsin eile pühaliku lubaduse samal õhtul kolleegidega jooma minna, kui nad minu juuresolekul inglise keelt räägivad.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

jep. minule on ka tekkinud isetaituv kalender. eriti tihedalt taitub kalender nadalavahetustel ja m6nusad 6htud isiklikus kodus raamatu seltsis on muutunud harvadeks nahtusteks. murega jalgin kuidas kuju v6tavad plaanid a la martsi kolmas nadalavahetus ja aprilli 2 pyhapaev. aus6na ma tahaks vahel ka natuke nadalavahetustel kodus koristada ja niisama nina nokkida.

positiivse poole pealt pean muidugi mainima, et vahemalt suursaadik pole seni veel oma kutsetega pealetykkivaks muutunud :).

aga muidugi kui nyyd aus olla, siis tegelikult on ju tore end tuulutada ja eks see koristamine kaotab ka parast 1. korda palju oma v6lust.. ning vab aastapaeva vastuv6tule laheksin hea meelega, kui keegi kutsuks :)