2007-02-21

Undskyld jeg kommer for seeeeeeeeeeent

Eile oli mu esimene taani keele tund. Pärast pooletunnist istumist ja õpetaja eestvedamisel korrutamist "vabandust, et ma hilinesin", jõudsin ma arusaamisele, et see konkreetne kursus ilmselt mu rääkimisoskust eriti kiiresti ei boosti. Well. Positiivse külje pealt oskan ma ülalmainitud lauset nüüd PREFEKTSELT hääldada, ja see on ju suisa suurepärakuline.
Eeva sissekanne suverotist ja seast (me likey! kui ma aega saan, kirjutan ma sellenimelise varjatud roppusi täis lasteraamatu!) meenutas mulle aga lugu Kopenhaageni esimesest ja siiani viimasest halal-hotdogstandist. Nimelt tabas üks kohalik kutt ära moslemite kogukonnas peituva hot dogide alase kasutamata turupotentsiaali. Kuna normaalne hot dog ei ole tehtud halal-lihast, siis korralik moslem seda ei söö. Samas, ei ole olemas põhjust, miks hot doge põhimõtteliselt ei võiks teha halal-lihast.
Kopenhaageni esimene halal-hotdogstand sai oma lühikese eksisteerimisaja jooksul kaunis populaarseks nii moslemite kui ka pärismaalaste seas, seda lihtsal põhjusel, et kontseptsioon välistab selle tavapärase stuffi kasutamine, mida valge inimene vorstiks nimetab ja sööb. Seetõttu maitses halal-hotdog lihtsalt paremini.
Ühel ööl tulid aga kurjad mehed mustades maskides ja peksid Kopenhaageni esimese halal-hotdogstandi laiali. Olenevalt linnajaost varieerub ka legend selle põhjuste kohta. Osad teavad rääkida, et moslemid teinud seda ise, vältimaks ameerika trash-kultuuri levimist muhameedluse kasvulavadel. Teised väidavad, et konkureerivad hotdogstandid otsustasid õnnetu halali turult välja süüa, kasutades dressmenetluse võtteid. Urr seda teab, kummal õigus on.
Ega ma ise ka ei tea, miks ma selle loo siia kirja praegu panin. Ma paar päeva tagasi üritasin halal-poest lõhefileed osta, aga neil millegipärast ei olnud.

Kommentaare ei ole: